很早就wake up...約8點左右,不過又睡回去........XD
9點10分終於比媽媽叫醒左...-0-很累也[-0-|||||||||||]
去擦牙洗面洗頭換3 3...食蝦蛟燒賣做早餐>333<好味
根住去toilet梳洗下,出門口...遲左幾分鐘-3333333-
多得對新鞋唔少...多謝你=口=|||仲搞到我買野合膠布
哼=33333=返到去同ankie同小幫玩玩玩!!!真開心唷
BUT!!!發生左件好UNhappy既事囉,仲好嬲天\333/
話說件真係咁既..................................................
ankie今日補返件生日禮物比小幫,係條脛練黎架bor
我地係小息既事候去買野食食啦...咁返到去果陣時....
發現唔見左也!!!=口=我地就懷疑係hi dE啦............
咁咩都找唔到,小幫咪話搞大件事同找書包囉..........
點知比佢找到囉.係hi DE個筆袋到,仲有個黑色袋袋住
吹脹囉,仲要唔認係自己做,扮灑野咁!!!收啦,扮野!!
之後咪勁唔ur囉....小幫仲話比呀sir知天...呀sir好正義
話幫我地同咩student office講wor~勁野黎架喂=0=
今次連rainbow都大義滅親幫我地(唔係lnss個rainbow)
唉,好唔ur囉,放左見到包包,同佢講呢件事..............
包包話係一個joke,不過無人信囉,我都唔信囉,包包!!
太好人啦>33333<之後仲]同小幫講happy birthday!!!
走果時去toilet同karen同bonnie講返件事,好多人十卜
現家覺得佢地都唔係好克人僧姐..>333<then....去mtr
見到Emtry,小幫short左,我地做左追星族,kai左-0-
但係都係追唔到,小幫so UNhaapy,唔好咁啦,錫返
返歸lu............
交安camp/福音營....去邊個好也???