今日,天氣壞壞的,好可憐呀,點解日日如是架
今日[意外]地見到邱邱,哦哦,原來呀rainbow
又病倒了,你不是應承我快點好返麼?! *0*
之後我們三人一起回校了,呵呵,多熱鬧>0<)/
返到去做功課!THZ,李諾A借功課比我抄XDD"
then,上英文堂,好悶啊,很不舒服,病病地"
小息D人話唔洗上P.E!爆>..<呵呵,同人玩!!
eE,紅雨BOR>..<同YUKI政頭頭,哈哈,高興
唔打啦,續............................
之後就落去MMLC,本身係睇碟架>0<不過....
無啦啦,變左罵我們的一課,可笑呢= v =""""
之後落去禮堂,又被朱sir訓話,訓話了一政堂__*
then,打鐘,返上班房,我和邱已病到不像人了吧
上MUsic,睇人唱歌。呵呵,期代呢
閃亮
哇哇哇,葉子巾自己唱,好多人都X左佢............
之後有D人話許諾言唱得好似情歌 (0A0)[真的麼?]
到了我班的[[歌王]]bill bill出場啦!!!\(030)/[[[驚
哇,唱得實在太好聽啦,好聽到我同琦琦勁笑>口<
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
哈______________*笑死左 m(>0<)m倒下
到jimmy唱個時,又係到講咩周sir李sir!!!!!!!!!!!!
煩死啦,唱個時又扮灑野咁,X你z@#$@#$@#$
上完上數學堂,無聊呢,很辛苦,真的病了=0=
之後lunch,食完飯好MMLC玩玩!!!呵呵,好玩!!!
返上去,同陳淦彥玩野,哈哈,把他的傘子收起來
他扮哭_________*= v =抱頭大哭[[真的麼???]]
之後楊家傑問我[[[你講佢個頭呀?]]]]]]]]]= =
我才不講,呸呸呸=____________________=
之後和邱大笑三聲.....................哈哈哈!!!!= =
中文堂,抽唔中我,勁囉*0*同邱邱坐 >333<
之後玩玩下,轉來一陣微弱的慘叫聲傳出來=0=
原來是K小姐玩遊戲,大家都一起傻笑了幾下-0-
放學個時,同比返傘子陳淦彥,我罵他蠢.....
還don了他幾下,誰知..........................
他don返我轉頭,仲罵我8婆,嗚嗚,傷心
我還了他一句8公,潮呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哼![[[陳淦彥真是個小器的家伙!!!]]]]]]]]]]]
打鐘,返上去,放學同邱去Mc食野,返歸........
一陣可能同呀爸出尖咀食野,開心呢!!!^3333^
搞錯也,我的好朋子
我生日都唔牛言同我講生日快樂,嬲死也!!!>333<