TwinsGirl
暱稱: 。﹒·°銀•。°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
LOVE
Get Stickam for Free.
メロメロパーク

2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天

生日嘛0(oX0)o 愉快

今日,天氣壞壞的,好可憐呀,點解日日如是架

今日[意外]地見到邱邱,哦哦,原來呀rainbow

又病倒了,你不是應承我快點好返麼?!      *0*

之後我們三人一起回校了,呵呵,多熱鬧>0<)/

返到去做功課!THZ,李諾A借功課比我抄XDD"

then,上英文堂,好悶啊,很不舒服,病病地"

小息D人話唔洗上P.E!爆>..<呵呵,同人玩!!

eE,紅雨BOR>..<同YUKI政頭頭,哈哈,高興

 

唔打啦,續............................

 

之後就落去MMLC,本身係睇碟架>0<不過....

無啦啦,變左罵我們的一課,可笑呢= v =""""

之後落去禮堂,又被朱sir訓話,訓話了一政堂__*

then,打鐘,返上班房,我和邱已病到不像人了吧

上MUsic,睇人唱歌。呵呵,期代呢        閃亮

哇哇哇,葉子巾自己唱,好多人都X左佢............

之後有D人話許諾言唱得好似情歌 (0A0)[真的麼?]

到了我班的[[歌王]]bill bill出場啦!!!\(030)/[[[驚

哇,唱得實在太好聽啦,好聽到我同琦琦勁笑>口<

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

哈______________*笑死左      m(>0<)m倒下

到jimmy唱個時,又係到講咩周sir李sir!!!!!!!!!!!!

煩死啦,唱個時又扮灑野咁,X你z@#$@#$@#$

上完上數學堂,無聊呢,很辛苦,真的病了=0=

之後lunch,食完飯好MMLC玩玩!!!呵呵,好玩!!!

返上去,同陳淦彥玩野,哈哈,把他的傘子收起來

他扮哭_________*= v =抱頭大哭[[真的麼???]]

之後楊家傑問我[[[你講佢個頭呀?]]]]]]]]]=       =

我才不講,呸呸呸=____________________=

之後和邱大笑三聲.....................哈哈哈!!!!=     =

中文堂,抽唔中我,勁囉*0*同邱邱坐    >333<

之後玩玩下,轉來一陣微弱的慘叫聲傳出來=0=

原來是K小姐玩遊戲,大家都一起傻笑了幾下-0-

放學個時,同比返傘子陳淦彥,我罵他蠢.....

還don了他幾下,誰知..........................

他don返我轉頭,仲罵我8婆,嗚嗚,傷心

我還了他一句8公,潮呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哼![[[陳淦彥真是個小器的家伙!!!]]]]]]]]]]]

打鐘,返上去,放學同邱去Mc食野,返歸........

一陣可能同呀爸出尖咀食野,開心呢!!!^3333^

 

搞錯也,我的好朋子

我生日都唔牛言同我講生日快樂,嬲死也!!!>333<

登時間︰2006-06-02 03:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK