今朝,邱打比我話一齊返學,約好之後就出門口啦..
今日落好多雨也,小銀也病到了 m(0A0)m,大敗
同yuki&邱搭的的返黎唷,仲要係有人請果D,THZ
我地去等車車個時有位呀叔 ( 約50多歲的老頭子)
竟然公然打我地"尖",立刻比我們的邱邱用粗口罵...
那幾粒的粗口,可大聲,但呀叔還是上了車車.........
令我和yuki都禁不住爆了幾粒組\(=0=)/之後等好車
飛快地回校了,爆也,返上幫邱囉書之後做功課=0=
之後上堂,今日關公(sir)無黎check我地呢,happy
then,中文堂作文,之後小息去囉書,同邱吹水XD"
上i.s堂個時,Ms.胡同葉吵起來了,不過我欣賞Ms.胡
我做了好的fan屎呢XD"""之後上數學堂,好多唔識
死啦,點算好呢,之後又小息,吹水,同人玩下咁呢
上英文堂,同琦琦,皮,yuki,邱一組同睇報紙.....
之後上豬豬堂XD"好爆悶也,畫下公仔吹下水咁@@
lunch,食完飯去左mmlc玩,去rain日記牛言^ ^V
上返去同人玩,吹水,又流鼻水啦>########<
已經用左5包紙巾了,點算也>333<之後上i.h堂=0=
呵呵,黃sir無返,換左位位,同邱吹水講密密針XD""
放學去左食野,食完野就返家再食野,>333<爆!!!!!
then,開電腦玩也玩,arm arm同QQ吹完水=0=
死啦,我真係有DD病左,食完藥了
現在休息去
rainbow:快D好返啦