今日,真的得久再起身呢,*0*12點,對我黎講是內了..........
擦牙洗面面,洗頭,吹頭="=之後食早餐:一個朱古力包子>3<
之後睇我最愛既<<一公升的眼淚>>好正也>333<之後食Lunch
換33,出門口。去左天悅行街買33...行左好內,見到好多人...
包括兩個好可愛既fome.1 \(0___0)/ 揀33時,豬豬同我講
好"媽媽""""笑死我同妹了,可能太像了,搞到我勁笑左好內
行呀行,買左件令令既"工人褲"超令令,多講豬豬幫我揀>3<
錫錫>33333<then,去買野drink,去海皮坐,舒服~.~
跟住去玩狗狗,傾計吹水,同蕉兄smS>_____________<
(比邱提我改返,不然變了Sm=0=)
去行唔知咩,但係行左好內好內,行到腳軟了...慘 T^T"
返到去,見到好多救護車也,仲見到個濕左身既人,= =
仲話佢無左幾千蚊,掉灑落個海到XD"同豬豬,妹子了解事情
哦~!原來有人掉了落海,比人救返,(好似係咁...-0-..........)
去ok食野,之後返歸啦,食飯飯,今晚D湯好味味哇>3333<
連喝3碗,好正\(^333^)/食完睇下電視,玩電腦............