大家好唷,我返黎啦,好內無開過電腦+打日記啦,有無掛住我也大家?!!
琴日﹏
一早起身,今朝又唔知醒,已經有兩日沉溺係冷氣既房房中...=v=大爽了
之後洗頭梳洗,食早餐>333<睇書書,之後又去toilet搞下咁,就出左門
等yuki...其實係yuki等我......=0=之後一齊返學,傾下計咁啦..............
之後返到佢做功課,問呀陳先借左黎抄抄抄!!!爽也-33333-抄也抄也抄..
不知不覺已經抄好,e!發現今日好多人無返學也,有成3個也!!!爆多呢!!!
不過崔崔就返返學啦,哇卡卡!!!Ms.li黎左,睇書書,打鈴鈴,上英文堂
對答案!!!之後小息,去左toilet,係班房吹下水咁啦,之後落去上Art堂
畫畫中國畫咁啦,有一堂,去左食野,之後返返上去上中文堂啦!!!!!!!!
今日要中默,唉唉,好多都唔識,慘敗死中...-33333333333333333-
上I.h堂,ok la~lunch,食完飯,發生左件超級之嘔心死了的事事.......
葉生將勁多野放左落Jimmy生個椅到囉...嘔也,勁臭囉........................
上數學堂果時,jimmy將佢張椅囉走時,仲流D水出黎,我驚到係咁尖叫!
嘔死+臭到暈......無奈囉,仲要比哈海山罵我地點可以咁對同學wor?!!!!!
收吧,我不嬲都無當過jimmy係我個班囉=0=更加無當佢係我同學也XDD
上Mucis,唱歌,畫書...完左一日既課程lu~今日都過得幾Happy~XDDD
放學,邱同rainbow走左人,留左係到陪玉兒睇波,之後走左佬..............
返到家好悶,得我一個人,睇下電視咁,就完左我既一日啦!!!!!!!!!>333<