今日....
8點30分左右就醒左......好早呢XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
不過!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我又睡返呢>333<媽媽不知去了哪兒...?????????????
不過9點幾返返黎,叫我地起身,仲買左麥麥比我地食食天.....轉了死性麼?!!!!!!
then~好快咁洗頭,梳洗下咁囉,食媽媽買比我地既野!!!>33333<好味味哇XD
之後就返學啦!!!好Miss Ankie*同小幫唷>333<返到佢去左toilet先~~~~
返課室!先到anike同Rainbow....ankie話佢都有去toilet,但係知我唔到!!!!???
真的麼+_______________+?????????????????????????????????????
之後係咁講笑話,笑死我地...之後,Hi de返啦,哇哇哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢今日好索也,個波大左好多多多,大到你唔信囉,不過件33好77777777=33=
之後小測測,我好快咁做完,去左toilet等佢地,影相相呢同ankie!!!>3333333<
之後返返去,睇左陣Movie~放break~去左百街買野食食>333<多謝ankie請了我
之後返去見到karen wor(唔係你地識個位...)同埋bonnie佢地一齊wor~-33333-
吹到囉,karen今日畫左眼線囉,好7777777!!!ankie好笑囉,仲要去問下人係
咪畫左,你kai左也,人地會嬲架XDDD之後走過時,已經遲左小小啦,想行快D
快過佢地囉,點知佢地跟到實囉,吹到!!!\ 333 /之後返到佢玩玩玩again~!!!!
一齊講8野,我地仲用野flow karen tim~>333<哇卡卡,最衰都係michelle><
哈哈哈,之後rainbow走左,唔捨得也-33333-返來唷~~~XDDD之後...............
我電話響...找老豆囉!!!我比返我老豆電電佢,比呀sir罵囉,係我耳邊大叫.............
"took off you moblie phone"...................................................................
0左囉...我驚到唔知點咁,小幫立該安慰我=33333=|||0左囉真係無奈到爆炸也XD
之後放學!陪小幫去中環,係咁找車,行左好多路...=__________________="
見到佢個fd同佢個fd D fd~串嘴囉,係咁啤住我地>333<煩死中.......................
之後返到家,去換眼鏡,深了很多...不知幾時有得囉........................................
唔講啦!!!886!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!