|
|
|
2006 年 5 月 3 日 星期三 

|
|
警告
|
|
我唔知點解你地憎我
都唔知點解要玩我
不過我想講,我係有自專囉
我唔知我會忍到幾內
不過到我忍唔到時
我唔會再將D野放係心裡面
我唔係因為扮野講呢D野
可能我真係做過D令你地唔ur我既野
但係我覺得你地要停手吧
大家都快畢業做中3生了
點解唔成熟D呢
我唔介意你罵我8婆
但係唔該比返小小自專我
我係人黎架,我都唔唔開心架
係唔比次機會大家都唔得呢?
真係要搞到"死"先開心
你都係人黎架,點解要忍心傷害同類
我唔知講呢D野有冇用
但係我係到同你地講"對唔住"
我唔車求你原諒我
但係我希望比機會大家
多謝你地睇我呢篇野
"煮豆燃其蓉,相煎何太急.............?"
|
|
刊登時間︰2006-05-03 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 239 | »
|