今日________________*
一早早就起鬼左身,睇完個頭仔就睇TV睇歌,正唷XDDDD
之後呀爸打黎,叫呀媽囉野比佢...BUT!呀媽洗頭沖涼中...
爸爸叫我幫佢囉wor=0=我個時好想去toilet,但呀媽用緊
我係咁叫佢快D><之後去完之後呀媽叫我去囉比爸爸=0=
因為佢無吹頭又未換33_____-33333-所以我立刻換33
出門口,搭MTR,聽琴日down完既<<金牌女兒紅>>!!!
好好聽也,正到暈左啦>///<(已經完全被此碟的歌吸引住)
囉完比爸爸,返歸食飯,食完就拿拿林出門口找王豬利><
係地鐵站比我見到一個人,我唔知點解要避佢,總之走左
去到箕灣,去買鞋子>333<但係揀左好內也-33333333-
買完之後去買埋襪就走人啦=]hehe,去海皮玩狗XDDDD
點知,發生左件令我驚狗既事=0=咁有隻大狗走過黎..../
本來我覺得佢好得意,點解佢行過黎我個到流口水= ="
仲係咁fing佢D毛...=''=我以前佢想搞我,我驚到尖叫..
=="""救命也!!!差D驚死我囉...對狗產生了驚驚的Feel
之後玩電腦,坐下吹下水咁,走人lu~今日好開心呢!!!
返到家食完飯玩電腦,又改板了,不知大家覺得點樣???
今日係5月20日__________________________*
520我愛你_________________________honey!