今日﹏
我冇同到yuki返學=0=原來她病倒了…真可憐>..<""""""""""""""""
我搭10就走鬼左,我都估到佢病架啦,因為佢好小遲到既!!!>333<
返到去,今次我借功課比人抄XDD之後就睇書,落去小食部做野!!!!
哇哇哇,超級之大風也,吹左好多多張紙出街,笑死我XDDDDDDD
返上去做埋D野,小息,吹水中.........上英文堂,發無左件好囉既事
就係當Ms.E叫我地讀書,叫34號既事,我企左起身,以為係24號
企左起身,讀左一陣先叫我坐返低=0=|||囉左很多呢,仲要比邱笑
之後上數學堂,臭哈又係到罵罵罵,煩死啦,收啦\333/哈海山!!!!
小息,睇野,吹水,想落去上家政時,梁家文政壞左個門.............
我地被困於班房中= ="之後都開返,Ms.張叫我地上返去!!!!!!!!!!
又無得cooking la~之後食lunch,落去MMLC玩玩玩XDDDDDD
之後上返去果時,個門又壞左,開返之後,黎副同我地講:[[[[[[[[[
如果冇人認政壞個門,就全班比錢囉,個門2000幾囉]]]]]]]]]]]]]]
又無搞左,無政過又要比錢......................................................
放學去找王sir囉野,之後找ms.li,去崇光團!!!!!!!!!!!!!!!XDDDDD
同佢地玩玩玩,玩到傻左..........................................................
TO
我呼[口咸}你名字,你笑臉看著我,你一次又一次