琴日等爸爸等左好內下...之後去食飯飯______________*
大好味也,一邊睇TV,一邊食飯,一邊係係冷氣中享受,正!
之後食完飯,返歸&sleeping lu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日﹏
返到去抄功課,上成長新動力...今日最後一堂,有D唔捨得天
小息,吹水同食糖,好味哇,yami yami!!!>333333333<
上I.s堂,Ms.胡等一次既幽默...@^@好好笑也,講佢呀sir..
話D腳毛好有用,D蚊飛左入去D腳毛到會迷路,哈哈,好笑
數學,悶悶的,但係我好快做完數係到畫公仔XDDDDDDD"
小息,比人政到掉左落地下,臭死左= W ="""不過算數啦
then,上英文堂做功作紙,好悶唷-V-" 上中史啦
睇漫畫畫XD"之後食飯,去MMLC,吹水,食野,係咁多...
上I>H,係咁比人罵喔,呀sir今日好惡死也,嬲到唔知點
放學,好快咁就走左,好趕好趕也................................
搭地鐵個時,有兩位kai子做左D kai野..= ="
就係打開地鐵車廂內既野,唔知咩黎,好多人睇住佢地=0=
陪邱去cwb睇覆診...之後去影相相,畫左好內好內.........
根住就去找我地今日既大人物,[[[蕉兄]]]!!!!!!XDDDDD
一齊去左食野喔,好味道也>333<跟住行下咁^ ^V
5點幾就走人啦,佢送到我地去測魚涌...我地就各走各路啦
我同邱係咁係地鐵到大講大笑,引黎好多人既[[[望望]]]]]]
返到家中,做我會做既野啦.................................XDD"
多謝[[[蕉兄]]]陪左我地兩位>333<錫灑你喔!!!!!@V@
邱,還記得[[[無深度兼無厘頭]]]麼???XDDDDDDDDD