今日__________*
一早返到黎就做中史功課,好快咁做完之後呢......
就要落去周會,今日天氣不太好,時陰時晴=0="
所以提早完左個周會!*HeHE*0*上返班房到啦**
頭兩堂中文堂,我地去左MMLC到玩電腦@ v @'
我抽左係第2組"""所以可能玩一堂電腦,haHA "
同邱邱豬坐,聽下歌,政下日記咁啦 \(0A0)/
無奈,再次被邱邱說我打字太慢,無奈X10000%
哼哼=333333=我一完要練好D打字,打快D!!!!*
第2堂到啦XDDD"等埋琦琦同皮上去*0*""""""""
我地同呀7吹,9號仔,19號一組囉,無奈+ing!*
哇,Ms.li讚我地幾好,卡卡@ v @""好開心喔
我有21.5分,高呀皮0.5,承讓承讓,多謝多謝*
小息,吹到是也= v ="(是也都幾好用呢!!!*)
上英文堂,多謝陳淦彥幫我放返去D野>33333<
THZ"""太有風度了= v =""(嘔)|||||||||||||||||
上數學,好悶,味試過咁悶,畫公仔咁又一堂了""
小息2,OMG,我發現我可愛的蛋子破了2隻!!!!!
是誰!!!弄破可愛的蛋蛋!!!(哭T^T|||)不要死去呀
落去果時,發現自己唔記得囉野,跑返上去!!!!!
無奈地比人話"傻婆"XP"""""""""""""""""""""
多謝南幫我了我,謝!!!最後都政去個菜式!!!!!
有23""分分,勁麼?!! *????????????????
除天峰可不珍惜FOOD,全都倒掉了,可憐!**
之後,返上去食飯,之後去MMLC>3333333<
then,完左返上去上堂,上聖經,睇tVV,可睇
中史如是也,@ v @
放學去度柔軟度,rainbow可勁呢,39!!!!!!!!!
可能全班最勁,我都係得28,^ ^VHeeeeee
開完會返歸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!