TwinsGirl
暱稱: 。﹒·°銀•。°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
LOVE
Get Stickam for Free.
メロメロパーク

2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天

煮東東,好味 愉快

今日__________*

一早返到黎就做中史功課,好快咁做完之後呢......

就要落去周會,今日天氣不太好,時陰時晴=0="

所以提早完左個周會!*HeHE*0*上返班房到啦**

頭兩堂中文堂,我地去左MMLC到玩電腦@  v   @'

我抽左係第2組"""所以可能玩一堂電腦,haHA "

同邱邱豬坐,聽下歌,政下日記咁啦       \(0A0)/

無奈,再次被邱邱說我打字太慢,無奈X10000%

哼哼=333333=我一完要練好D打字,打快D!!!!*

第2堂到啦XDDD"等埋琦琦同皮上去*0*""""""""

我地同呀7吹,9號仔,19號一組囉,無奈+ing!*

哇,Ms.li讚我地幾好,卡卡@   v   @""好開心喔

我有21.5分,高呀皮0.5,承讓承讓,多謝多謝*

小息,吹到是也=   v     ="(是也都幾好用呢!!!*)

上英文堂,多謝陳淦彥幫我放返去D野>33333<

THZ"""太有風度了=  v   =""(嘔)|||||||||||||||||

上數學,好悶,味試過咁悶,畫公仔咁又一堂了""

小息2,OMG,我發現我可愛的蛋子破了2隻!!!!!

是誰!!!弄破可愛的蛋蛋!!!(哭T^T|||)不要死去呀

落去果時,發現自己唔記得囉野,跑返上去!!!!!

無奈地比人話"傻婆"XP"""""""""""""""""""""

多謝南幫我了我,謝!!!最後都政去個菜式!!!!!

有23""分分,勁麼?!!   *????????????????

除天峰可不珍惜FOOD,全都倒掉了,可憐!**

之後,返上去食飯,之後去MMLC>3333333<

then,完左返上去上堂,上聖經,睇tVV,可睇

中史如是也,@               v                       @

放學去度柔軟度,rainbow可勁呢,39!!!!!!!!!

可能全班最勁,我都係得28,^ ^VHeeeeee

開完會返歸!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!

登時間︰2006-06-05 06:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK