|
|
|
2006 年 6 月 5 日 星期一 

|
|
。6,日既日記 
|
|
星期6_____________*
琴晚可節高興呢,全家對我慶祝生日!!!@ v @
連妹子都送左一個黑豬比我,呵呵呵XDDDDDD"
其實個日仲病病地,不過為了最愛的壽司@ v @
了吧!!!!= =""""
7今次食得唔算多,但係都好開心呢XDDDDDDD"
星期日__________________*
今日早早就起身,琴晚睇左<<親切的金子>>"""
好好睇啊!*但係有D 33地=333333333333=""
不過講D家人點殺一個人個時好正好恐怖,好真實
睇到我驚驚地,哎啊啊!******************
今朝食完早餐,就返學la>33<無得囉返個電話!*
返到去,見到另一個老師,正到暈左@@"""""""
個老師好似Mr.Bean,好似!佢都話佢係/////////
哈哈,過得可高興呢*0*but!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
小幫慘左,要同孖仔仔坐,哈哈XDD笑死我啦***
跟住返到去溫豬,食飯,睇電視,唉,好悶啊!*!
睇左X-Men2,好睇啊,不過味睇灑就要ZZzzzz
決定和妹去電影院看!*@ v @" 高興呢
X-Men萬歲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-06-05 09:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 239 | »
|