TwinsGirl
暱稱: 。﹒·°銀•。°
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
LOVE
Get Stickam for Free.
メロメロパーク

2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天

CaMp 愉快

哇哇,總於返黎歸啦,好唔捨得喔!*但係無計=     =

係咪好想知發生左咩事同睇相相呢???哈哈哈哈哈哈哈

 

 

星期日____________________*

咁個日,我地一早3個就返去團到聽野,幾好玩喔!*

之後放左,就囉埋我地D[[[行李]]]去食野,o GOD

勁重=       =去左mc食野,葉德乾都有份,喪玩xD

之後食完就去左百佳買野食,不過無買到,唔arm"

then,見到錫康,激呆跟左佢走,無奈到你呀= =

佢又勁啤我地,超超地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後去左kfc吹水影相,返學校,好多人喔!!!!!!!!!

跟住點名玩Game,秀E同嚴駿係我地組既組長-   -

不過我好多人都唔識呢-   -大敗,玩完Game就去啦

我地搭巴士去,仲要成架都係我地XDD正到爆喔!**

上到去坐頭位,好玩= =搭搭下就玩遊戲,好好笑

同美君美紅,嚴駿呀,小飛,ms chan呀玩數字...

邱同rainbow敗左喔-       -要大叫一句野-  v  -

[[[譚傳導你好靚仔呀!!!]]]哈哈哈,笑到爆肚!!!

then,Ms胡同幾個人就大叫re返我地呢句野....

[[[我地一早知啦''']]]笑死左我啦,哈哈哈哈哈哈

搭到好累,到左之後去聽野,聽完就唱詩歌同玩

我地玩左松鼠搬家,估人同爬野仲有找野啦=  =

找紙仔找到好熱好累,不過ok la,返到去政字

係詩篇黎既=  =要最快咁找出黎,勁多野搞= =

不過我地唔知第1定第2.3啦    呵呵,開心^ ^

trhen玩爬野最好笑囉,咁有D鄧啦,咁政到

個野,比我地爬過去囉=                            =

我比人政到勁痛= =不過好好笑同好好玩    ^A^

咁玩到食飯啦,食完之後返左房啦,我地係一間

日式和風架wor,吹到=  =之後放完野又有野玩

o!原來係玩黑夜定向,同時,哈sir同李sir都黎左

其實5.6點好似已經黎左= =咁哈sir又係到扮型任

佢話敗左個隊要[[大長碌]]]哇,仲要碌去到門口

then,我地去第一個地方啦,GoD!!!!!!!!!!!!

我地既任務係要捉10隻蟲蟲,同5隻蚊屍=    =

找呀找,找左個蟻窩,正爆,之後我地見到隻野

老譚去左活捉佢,點知跳走人=       0           =

之後就去第2度,我地去左十字架山,好熱呀!!!

去到要找石頭,好熱,有多蚊,仲見到田雞-  -

找完之後去BBq場,要煲碳,哈,煲左好內.....

唔夠仲要比人-2買報紙,政去之後又跑返去><

去射箭場找枯枝同枯葉,跟住去足球場..........

去運水lor,勁累呀,之後就要用D野政個人出黎

李sir勁醒囉,用葉剪左個樣出黎,仲要蚊貼當鼻

玩完啦,唱完之後,就睇敗左個D大長碌 ........

我仲有哈sir親自碌既影片,有興趣可以問我囉

之後ms.鐘個組同何潔敗左,要大長碌...........

笑死左我地,碌到勁好笑,哈哈,好采我地無輸

唔係一定臭死=      ^       ="之後我地返去沖涼

跟住我地返去開會個時,O MY GOD!!!!!!!!!!!!!

有條蟲爬左係我到囉= =救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

老譚即該同手幫我政走,仲政死左佢=            =

then,我地開完會就留係房到玩呀,吹水,影相

2點幾比人話要Zzzz,但係我地水照吹...............

聽聽下就咁就Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

星期1______________"

我地6點幾就起身洗頭,好多人原來都起身洗頭==

then,因為大多時間,我地吹水again=          =

8點幾去食早餐,食完去小食部坐,坐到9點返hall

玩Games啦,聽人唱歌啦,跟住好似就去到主題啦

一開始就跳舞,我覺得都幾好玩,都唔係難睇囉>3<

今次玩做畫劇,我地都做左好多野啦!!!特別係李sir

政左好多野,仲有BBQ個爐= =勁,好鬼似呀!!!!!!

做完之後放lunch,食完又去小食部吹水睇電視= =

跟住就到個[[你發現左味]]]玩水,跟住去籃球埸....

要搶龍尾,勁好玩,但係好熱,係咁意到贏左啦^^

因為D老師有水彈,可以彈其他組,所以靠李sir!!!

到真正玩個時啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

玩個陣時,因為我地太過勁,比人夾供=          =

嚴駿好慘!!! -  ^  -但係我地最後都因為出左界輸左

李sir中左1隊,我地次次都係地下上fin水,唔計*0*

不過算啦,跟住就玩真係fing水彈,學生同老師=  =

我地派rainbow出去,贏左,揀左第1個比人fing....

哇,D水係咁好落雨咁落落黎= =        H-E-L-P!!!!

我拾到一個,不過秀E佢地話唔好咁,所以無話有接到

哇卡卡,到我地啦,我地fing陳淦彥個隊XDDDDDDD

好玩到爆呀!!!then,我地fing完去左休息啦..........

到左亂fing人既時間!!!一開始我地見到ms鐘走過黎

我即該同我個個彈返佢,濕灑!!!@         v          @

我地為左一報[[被啤]]既事,我地勁向錫康fing水==

我地仲見到Ms.胡向曾sir正面支爆個水彈+           +

玩完之後老譚話可以再玩,但係我地無玩,返去房到

換完33之後去小食部食野睇電視=                       =

佢地玩完之後,到錫康返黎,地玩左個勁到低B既game

就係叫佢問下arm arm入黎camp既小學生幾歲= =

哈哈哈,笑到我地死死下咁,哇卡卡,勁囉臭    *o*

之後我同rainbow影相同玩個部唔知咩野既機,好玩"

then,去食飯,去禮堂,玩一個game叫[[奇緣大發現]]]

校長同校監黎左睇我地,校監仲高歌一曲-              -

好聽到你呀=     =死比你睇都得=                        =

個game玩擲骰仔,好好笑囉,罰個D野................

Ms.胡要幫佢個隊隊長dom骨XDDDDDDDDDDDD"

又要由1數到50,要用毛筆畫面,又要食wasabi餅..

之後因為大無聊所以好多人都ZZZ左,連曾sir如是也!!

仲唔知比我地笑XDDD,11點幾放左,返房洗白白!!!!

之後影鬼相>333<令令喔!*之後去買野喝個時.........

見到陳淦彥佢地,仲有D老師同隊長開ing會.............

死人陳淦彥,佢勁哼我個頭呀!!!-333-死人頭!!!!!!!!

之後我地影完D鬼相,囉比葉睇,佢唔單只話唔似...

仲話:[[[[似Q]]]\_______________________/

哼,我打左佢一下,仲話係rainbow打佢XDDDDDD

之後返房玩,玩玩下,邱話楊家傑問我地有無散錢....

我地有D,但係我得4蚊= =去到個時,我地問邊個要

我地問佢係咪陳淦彥要,之後我地就係咪玩佢啦!!!!!

我仲打返佢一下,勁野!!!比比下,要佢講唔該XD

仲要佢,er....咩呀邊個囉,笑死我呀>))))0((((<

哼-333-比呀邱fing掉我個1蚊= ="""""""""""""""""

玩到無野玩,用4蚊買左個衣架係班仔到=              =

返房,行下吹下水,之後我地到左3點都無人叫我地Zz

影左好多又k型又好笑既相,最型既係邱既[[[重雞腳]]]

勁7勁嘔心#                          v                           #

不過玩玩下都Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz左

 

星期2______________________·

今朝7點幾身,哈哈,洗完白白去了,之後食早餐..........

食完去小食部,之後去hall到唱歌,今日我地個隊唱......

唱完之後,又唱下其他詩歌咁,之後到小飛分享..........

佢講得好好笑XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

之後就一齊分享,好開心,好真,好多謝上帝!!!!!!!!

之後就拾野,再去食lunch~食完囉自己野去hall~~

then,我地勁影相呢,影左好多多>333333333<"

同秀E啦,嚴駿啦,老譚,錫康,高佬,Ms.胡,Ms鐘

李sir,彗欣,美君,馬騮仔,勁多勁多,不能盡錄...'

之後就搭巴士走啦,好唔捨得呀>3333333333333<

之後上到車,李sir教我地玩[[隱形呀叉]]超爆笑=     =

又同ms鐘,胡玩game,ms鐘D笑話好好笑>          <

激到暴龍好嬲XDD"跟住返到佢,rainbow臨未香—嘔

希望你無事>333<then,我地等埋錫康同葉德乾去食野

去左headline食野,講左好多笑話XDDDDDDDDDDDD"

我發現我真係kai kai地咁囉,仲好低B-                   -"""

之後就走啦,佢地比左隻碟我睇,係囉,各自走人=        =

我同錫康走,rain同葉走,係MTR吹下水,無啦..............

 

P.S.第2日嶺南大學既學先黎左

好好笑呀佢地D歌同口號,勁好笑既食飯歌=            =

最後個日仲同尹sir唱校歌,勁有紀念價值>333<

多謝邱邱提我打返XDD

我好開心可以係個camp到識你祂,多謝

希望友誼永固啦>333<

                                                                   NAT字

登時間︰2006-06-28 02:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK