哇哇,總於返黎歸啦,好唔捨得喔!*但係無計= =
係咪好想知發生左咩事同睇相相呢???哈哈哈哈哈哈哈
星期日____________________*
咁個日,我地一早3個就返去團到聽野,幾好玩喔!*
之後放左,就囉埋我地D[[[行李]]]去食野,o GOD
勁重= =去左mc食野,葉德乾都有份,喪玩xD
之後食完就去左百佳買野食,不過無買到,唔arm"
then,見到錫康,激呆跟左佢走,無奈到你呀= =
佢又勁啤我地,超超地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後去左kfc吹水影相,返學校,好多人喔!!!!!!!!!
跟住點名玩Game,秀E同嚴駿係我地組既組長- -
不過我好多人都唔識呢- -大敗,玩完Game就去啦
我地搭巴士去,仲要成架都係我地XDD正到爆喔!**
上到去坐頭位,好玩= =搭搭下就玩遊戲,好好笑
同美君美紅,嚴駿呀,小飛,ms chan呀玩數字...
邱同rainbow敗左喔- -要大叫一句野- v -
[[[譚傳導你好靚仔呀!!!]]]哈哈哈,笑到爆肚!!!
then,Ms胡同幾個人就大叫re返我地呢句野....
[[[我地一早知啦''']]]笑死左我啦,哈哈哈哈哈哈
搭到好累,到左之後去聽野,聽完就唱詩歌同玩
我地玩左松鼠搬家,估人同爬野仲有找野啦= =
找紙仔找到好熱好累,不過ok la,返到去政字
係詩篇黎既= =要最快咁找出黎,勁多野搞= =
不過我地唔知第1定第2.3啦 呵呵,開心^ ^
trhen玩爬野最好笑囉,咁有D鄧啦,咁政到
個野,比我地爬過去囉= =
我比人政到勁痛= =不過好好笑同好好玩 ^A^
咁玩到食飯啦,食完之後返左房啦,我地係一間
日式和風架wor,吹到= =之後放完野又有野玩
o!原來係玩黑夜定向,同時,哈sir同李sir都黎左
其實5.6點好似已經黎左= =咁哈sir又係到扮型任
佢話敗左個隊要[[大長碌]]]哇,仲要碌去到門口
then,我地去第一個地方啦,GoD!!!!!!!!!!!!
我地既任務係要捉10隻蟲蟲,同5隻蚊屍= =
找呀找,找左個蟻窩,正爆,之後我地見到隻野
老譚去左活捉佢,點知跳走人= 0 =
之後就去第2度,我地去左十字架山,好熱呀!!!
去到要找石頭,好熱,有多蚊,仲見到田雞- -
找完之後去BBq場,要煲碳,哈,煲左好內.....
唔夠仲要比人-2買報紙,政去之後又跑返去><
去射箭場找枯枝同枯葉,跟住去足球場..........
去運水lor,勁累呀,之後就要用D野政個人出黎
李sir勁醒囉,用葉剪左個樣出黎,仲要蚊貼當鼻
玩完啦,唱完之後,就睇敗左個D大長碌 ........
我仲有哈sir親自碌既影片,有興趣可以問我囉
之後ms.鐘個組同何潔敗左,要大長碌...........
笑死左我地,碌到勁好笑,哈哈,好采我地無輸
唔係一定臭死= ^ ="之後我地返去沖涼
跟住我地返去開會個時,O MY GOD!!!!!!!!!!!!!
有條蟲爬左係我到囉= =救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
老譚即該同手幫我政走,仲政死左佢= =
then,我地開完會就留係房到玩呀,吹水,影相
2點幾比人話要Zzzz,但係我地水照吹...............
聽聽下就咁就Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
星期1______________"
我地6點幾就起身洗頭,好多人原來都起身洗頭==
then,因為大多時間,我地吹水again= =
8點幾去食早餐,食完去小食部坐,坐到9點返hall
玩Games啦,聽人唱歌啦,跟住好似就去到主題啦
一開始就跳舞,我覺得都幾好玩,都唔係難睇囉>3<
今次玩做畫劇,我地都做左好多野啦!!!特別係李sir
政左好多野,仲有BBQ個爐= =勁,好鬼似呀!!!!!!
做完之後放lunch,食完又去小食部吹水睇電視= =
跟住就到個[[你發現左味]]]玩水,跟住去籃球埸....
要搶龍尾,勁好玩,但係好熱,係咁意到贏左啦^^
因為D老師有水彈,可以彈其他組,所以靠李sir!!!
到真正玩個時啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
玩個陣時,因為我地太過勁,比人夾供= =
嚴駿好慘!!! - ^ -但係我地最後都因為出左界輸左
李sir中左1隊,我地次次都係地下上fin水,唔計*0*
不過算啦,跟住就玩真係fing水彈,學生同老師= =
我地派rainbow出去,贏左,揀左第1個比人fing....
哇,D水係咁好落雨咁落落黎= = H-E-L-P!!!!
我拾到一個,不過秀E佢地話唔好咁,所以無話有接到
哇卡卡,到我地啦,我地fing陳淦彥個隊XDDDDDDD
好玩到爆呀!!!then,我地fing完去左休息啦..........
到左亂fing人既時間!!!一開始我地見到ms鐘走過黎
我即該同我個個彈返佢,濕灑!!!@ v @
我地為左一報[[被啤]]既事,我地勁向錫康fing水==
我地仲見到Ms.胡向曾sir正面支爆個水彈+ +
玩完之後老譚話可以再玩,但係我地無玩,返去房到
換完33之後去小食部食野睇電視= =
佢地玩完之後,到錫康返黎,地玩左個勁到低B既game
就係叫佢問下arm arm入黎camp既小學生幾歲= =
哈哈哈,笑到我地死死下咁,哇卡卡,勁囉臭 *o*
之後我同rainbow影相同玩個部唔知咩野既機,好玩"
then,去食飯,去禮堂,玩一個game叫[[奇緣大發現]]]
校長同校監黎左睇我地,校監仲高歌一曲- -
好聽到你呀= =死比你睇都得= =
個game玩擲骰仔,好好笑囉,罰個D野................
Ms.胡要幫佢個隊隊長dom骨XDDDDDDDDDDDD"
又要由1數到50,要用毛筆畫面,又要食wasabi餅..
之後因為大無聊所以好多人都ZZZ左,連曾sir如是也!!
仲唔知比我地笑XDDD,11點幾放左,返房洗白白!!!!
之後影鬼相>333<令令喔!*之後去買野喝個時.........
見到陳淦彥佢地,仲有D老師同隊長開ing會.............
死人陳淦彥,佢勁哼我個頭呀!!!-333-死人頭!!!!!!!!
之後我地影完D鬼相,囉比葉睇,佢唔單只話唔似...
仲話:[[[[似Q]]]\_______________________/
哼,我打左佢一下,仲話係rainbow打佢XDDDDDD
之後返房玩,玩玩下,邱話楊家傑問我地有無散錢....
我地有D,但係我得4蚊= =去到個時,我地問邊個要
我地問佢係咪陳淦彥要,之後我地就係咪玩佢啦!!!!!
我仲打返佢一下,勁野!!!
比比下,要佢講唔該XD
仲要佢,er....咩呀邊個囉,
笑死我呀>))))0((((<
哼-333-比呀邱fing掉我個1蚊= ="""""""""""""""""
玩到無野玩,用4蚊買左個衣架係班仔到= =
返房,行下吹下水,之後我地到左3點都無人叫我地Zz
影左好多又k型又好笑既相,最型既係邱既[[[重雞腳]]]
勁7勁嘔心# v #
不過玩玩下都Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz左
星期2______________________·
今朝7點幾身,哈哈,洗完白白去了,之後食早餐..........
食完去小食部,之後去hall到唱歌,今日我地個隊唱......
唱完之後,又唱下其他詩歌咁,之後到小飛分享..........
佢講得好好笑XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
之後就一齊分享,好開心,好真,好多謝上帝!!!!!!!!
之後就拾野,再去食lunch~食完囉自己野去hall~~
then,我地勁影相呢,影左好多多>333333333<"
同秀E啦,嚴駿啦,老譚,錫康,高佬,Ms.胡,Ms鐘
李sir,彗欣,美君,馬騮仔,勁多勁多,不能盡錄...'
之後就搭巴士走啦,好唔捨得呀>3333333333333<
之後上到車,李sir教我地玩[[隱形呀叉]]超爆笑= =
又同ms鐘,胡玩game,ms鐘D笑話好好笑> <
激到暴龍好嬲XDD"跟住返到佢,rainbow臨未香—嘔
希望你無事>333<then,我地等埋錫康同葉德乾去食野
去左headline食野,講左好多笑話XDDDDDDDDDDDD"
我發現我真係kai kai地咁囉,仲好低B- -"""
之後就走啦,佢地比左隻碟我睇,係囉,各自走人= =
我同錫康走,rain同葉走,係MTR吹下水,無啦..............
P.S.第2日嶺南大學既學先黎左
好好笑呀佢地D歌同口號,勁好笑既食飯歌= =
最後個日仲同尹sir唱校歌,勁有紀念價值>333<
多謝邱邱提我打返XDD
我好開心可以係個camp到識你祂,多謝
希望友誼永固啦>333<
NAT字