|
|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五 

|
|
missEEEEE 
|
|
今日又係我早到左,一返到去就同yuki吹水!!!!!!!
返到去睇報紙*0*""之後等ms.li黎...................
又係到講廢話,不過講到我地好似就黎見唔到佢咁
then,上英文堂,派卷,ok la,唔係太好囉=A=
知道Ms.E下年唔再教書,勁唔開心,好想喊呀
之後小息,吹水水!!*之後有D人係到玩,笑到爆囉
係到打3級電電,kai灑=0=""跟住玩玩下,許士南
跌左落地下,好似可痛咁,好慘*00*好係碰到個頭
打鈴鈴,落去禮堂對卷囉,哇,估唔到咁低分- -"
唉,大敗,勁唔開心囉,點解我咁低架架架架!!!!!
對完卷之後睇<<約瑟>>好正,但係睇唔灑,超
放小息,知道左個大消息,好潮好Yeah囉,笑死
then,數學派卷,GOD,估唔到係呢個分@ v @
then,對完卷卷,又係到講我地,仲要1-39號- -
勁無聊囉,good,總於放學,去開會= =
之後返家食飯,係途中見到索女,我同佢講 HI
SHORT左- -"估唔到自己會做D咁既野,大kai子- -
返家食完野,玩電腦.....................................
|
|
刊登時間︰2006-06-23 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 239 | »
|