今日*0*
返學學,開心唷,見到我最愛的人XDDDDDDDDD
派卷卷的一天,心情大驚X100000000000000%
rain電左個頭頭,起初勁怪,現家令令,>33333<
哎,不太理想呢,特別係I,h!!!!死人頭呀sir!!!\__/
比少2分我,我一定記住你,你好yeah!!!!哼-333-
放學,去食野,好味>333<之後目送rainbow返學
之後邱既未來"嘟嘟"打黎,我總於目到真人!!!****
o!GOD!!!大帥哥一名,令仔到暈左,好羨慕啊!!!!
之後陪院邱去洗手間,去搭車車去MK@ v @
呵呵,30分鐘到達了= v ="之後去買33,呵呵
多謝邱邱幫我揀左件令33,超令令>333333333<
估唔到你揀仔一流,揀33都一流,呵呵(講笑= =")
之後行下行,行到邱好累累= * =
then,去扭蛋蛋,邱個茶茶鬼好"卡哇依"呢>333<
之後行下行,變了[[[路痴]]]XDDDDDDDDDDDDD
哇,見到2條索女Xppppppppppppppppppppp"
之後去sasa買野,走人啦................................
落大雨,on 99 =0=返到黎又唔落wor *00*
一陣去北角食野,>333<