|
|
|
2006 年 6 月 20 日 星期二 

|
|
打返琴日既日記
|
|
哇,總於返黎日記啦>333<勁掛住你哦*0*!!!
琴日總於考完試啦,勁開心,舒服灑喔^ ^ V
放左去買禮物哦,呵呵,買左啦,好開心xD""
之後就去行下咁,就返家家啦,開電腦玩......
之後就去左去找邱,政去個件""野"""""""""
哦哦,係吉野家坐左好內,呵呵*0000000*
之後就去買盒仔,買完去左圖書館政,好潮
之後就返家啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<<<<<<完>>>>>>>
|
|
刊登時間︰2006-06-20 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 239 | »
|