|
|
|
2006 年 7 月 3 日 星期一 

|
|
可無聊也>.< 
|
|
琴晚早左off,因為要睇我最愛的<< 歌聲魅影>>
可惜最後因為得想睡而無睇完佢,邊個有睇架?!!
講留言話我知個結局,唔該,1萬個THZ!!!!!!!!!
今日___________""
今日訓到點幾先起身,可累也>33333333333<
一起身食完野就睇yes,現家玩電腦
唉,一陣再打XP
|
|
刊登時間︰2006-07-03 03:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 239 | »
|