|
|
|
2006 年 4 月 10 日 星期一 

|
|
I Love Monkey 
|
|
今日
上左兩堂英文
悶死左=0=
小息留左係班房到發臭again
日日如是,無聊!!!
跟住就上我既p.E堂
哈哈,我地打vollyball唷
好玩but打到我隻手紅灑=333=
永後打羽毛球
好玩!!!
陳以諸"你好勁呀!!!"-0-
之後上music~
好悶嘛,唱D唔好聽星既歌
哼哼\33333/
之後上數覺
哈哈,我地上左去之後就走啦
因為去睇唔知咩比獎禮
好睇唷,真光跳舞好令好型^^V
之後就走人lu~
4點幾就comeback la~
哈哈,上去同邱講話等佢
之後就係canteen同小玉同梁情talking吹水
見到Monkey
哈哈,爆出左好多笑料
其中有人玩樂器時
佢大叫"excuse me !can you shut up!!!"
點知個位人兄吹得仲勁-M-
哈哈,笑爆嘴!!!
之後走人'
見到karen
去左mc~
then~傾下計咁
發現唔記得叫呀ma買homeE Dfood+-+
佢唔幫我買不得之
仲叫我自己買
哼哼\333/
去百佳囉
點知比$$比邱見到聽日過期
妖,你見唔到咪好囉
點知個個都聽日過期
so去街市買
哇哇哇
我臭死左唷
買完就歸家了^^~V
|
|
刊登時間︰2006-04-11 04:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 239 | »
|