|
|
|
2006 年 4 月 11 日 星期二 

|
|
家政,I LUV U!!! 
|
|
哇,
今日要習會唷
好熱熱也...暈死左啦=/\=
上中文
哈哈,Ms li無返
不過個個朱sir黎代
好鬼悶又唔free wor=-=
之後小息完左上英文堂唷
我同yuki一組,好玩也
之後上數學,做數呢~
之後小息
哇卡卡卡卡
到我最愛死的家政了^333^
今次政咩野蛋卷wor~
估唔到我地政得好味也>333<
我想應該係我地落左超多多的胡蕉粉也
then~囉比rain食
呵,太好味了
之後就上聖經
睇左D相好驚也=333=
之後上中史lu~
派了卷...
差!!!
放學
邱跟我歸家
呀媽留左佢係到食飯也
好唔好味也>333<???
|
|
刊登時間︰2006-04-12 05:51 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 239 | »
|