|
|
|
2006 年 4 月 6 日 星期四 

|
|
生日快樂______________qq 
|
|
生日快樂!!!QQ
今日..
同yuki返學
講左D野比我知,唔好嬲啦,大嫂!!!
之後返去做下功課咁啦
then~英文堂派卷
唉,唔多好囉
之後小息悶悶地玩啦
then~上art~
我張畫比ms lau囉左出去
-0- o左嘴~
之後上中文>w<
哈哈
我74分也
之後我就上i.h
死人李樂希
冇帶locker銷是
搞到我冇i.h file!!!
哼\333/
之後上數學
如果計100既,我有90分
80分既,我有72~
之後上music~
無啦啦,ms 梁同我傾計
好笑笑也>w<"
之後就放學啦,卡卡
aa問我數學幾分,我估我高過佢^ ^V
之後去找李蛇
之後去找邱,返歸lu>w<
返到佢見到qq
總之早D返啦>=<
嗚嗚,好得意也QQ!!!
I love U!!!>3333333333333333333333333333333<
|
|
刊登時間︰2006-04-06 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 239 | »
|