|
|
|
2006 年 3 月 20 日 星期一 

|
|
悶爆囉,過得好快嘛 
|
|
今日...
同yuki一齊返學...
佢話我個袋令也,哈哈,好開針也>///<
今日唔洗周會
哈哈,去左mmlc玩電腦唷!!!>333<
之後上英文堂,
我覺得係過佢so快,哈哈
之後上數學B女同南南比人叫左出去
爆爆kai-000-
之後又到劉民同許言出去做
可西利也,佢地用左2分30秒政好,勁="=
之後上中文悶悶的--
之後上普通話,ok la~
上i.h做功課,好無聊也><
之後lunch食完野去找交安...
叮橋rain同嫂嫂陪我,哈哈
之後上i.s做實驗,好好玩也>0<
放學去左食燒買,返歸再自己煎餃子
哈哈,我煎得好味過媽也
之後食糖糖
then~
arm arm見到媽咪玩小甲蟲
好令也
不過佢打開佢既"令翼"
嚇到我用妹勁爆尖叫
勁kai kai-00-
唔講啦,886
|
|
刊登時間︰2006-03-20 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 239 | »
|