|
|
|
2006 年 3 月 17 日 星期五 

|
|
= =好多人都病了...
|
|
今日
好多人都好似病病地
邱冇返也><
今日電腦堂睇左D唔應該電腦堂睇既野=/\=
教彈琴既功課
我彈了...............
<<瑪利有隻小綿羊>>唷,呵呵(o゚ω゚o)
之後上i,s堂冇咩特別,只係好bor lor
之後i.h堂
唔知點解,我覺得呀sir好似唔同左
不過佢鬧我地真係好差
唉~唉~我地都唔知比人鬧過幾多次我地唔佩做信班既學生lu~
之後小息幫左呀綿抄Mr.bean~
之後上數學堂小測,有D難= =
之後上中文超悶
比Me li睇到D墨水政到周圍都係><"
冇人認係冰個政
其實我知道係許諾言>_______<
之後msli叫劉民,許言同joe lam搞返好囉-333-
之後lunch食完飯飯
好買野食,卡卡>3<
之後呀珊黎找我,我地去找李sir~
唉也,對唔住也rainbow~
我冇陪到你,sorx10000000(。>ω<)
唔好嬲我也(*゚▽゚)下次不敢了
之後上英文堂,
默豬得5分,唉唉~
之後玩Games~爆
放學ms li好內都冇黎...
jimmy自己走左,吹脹==
then~同小悠,河粉,呀綿,rain一齊走lu~
我同rain返先
佢地話佢m記做功課同吹水wor~-0-
返歸冇野做ing~
聽日邱我唔同得你去mk lu,sor sor~(┬_┬)
|
|
刊登時間︰2006-03-17 04:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 239 | »
|