今天放早,,hApi_喔!
歷文小測_失敗喔><''
不要緊=]不用留堂便算好了haha''
可是改正改死我了-0-;;
放學之後;;
去左溜冰!*比上次好了=]''
上一次,,跌左好似2次!{第一次玩,,算不錯吧..我想-v-''}
今次本身都吾會跌架\ . /''
系為左避一位小朋友我先跌t^t;;
好采有k女扶住我xd;;
很好玩喔,,這次溜冰;;
因為有好多人去!{k女,,b琪,,蚊b,,toby,,楠,,&cb...haha}
緊住番到黎又同屋企人鬧交!!討厭..
不喜歡他們喇...討厭討厭&討厭!\ /
分類: 未分類 |