今日9點幾起左身
同左屋企人去食野之後
就去左施敏慧屋企玩勁舞
都唔好玩ge
唔識玩= =
都係熱舞好玩好多^^
I Like 熱舞~
緊住係佢到順便玩埋熱舞
之後我O曬= =
我創左紀錄------207個cool~!!!!!!嘩~~~""勁""到你啞
好lag呀...平時我玩係絕對唔會超過50個囉-O-""
之後返左學校睇個個咩欣賞...又悶又好笑...唔知點講好
5點之後去左同同學食M記,,,講埋曬D好無聊ge野,,,但好好笑
然後去左GDMA屋企食飯
然後再行街街,,買左好多野呢~
搭地鐵ge時候,,見到個好高ge年輕人撞到D握手ge野,,
HON左一聲,,,我係佢背後偷偷地敢笑,,呵呵~笑死左我^^
9點先返到屋企
散曬~
分類: 未分類 |