今日係聯校陸運會啞~
狂係到幫人地打氣...><""
又曬(不過我諗D運動員會更曬= =)
我已經用傘架啦(JACKET都用埋)
但係都冇用(一共有5個人用我把細傘,,你話夠唔夠!?)
我把聲叫到沙左= =
緊住我地班有個人中暑(聽講)
去左醫院...
緊住聽人講佢去到之後又冇咩野
總識笑喎...
都唔知係唔係假ge
但係個時好真喎
喊埋出黎架喎....
之後最未一共18間中學玩人浪
但都唔好玩ge
有D學校都唔知係見唔到我地玩定點
都冇郁到(有D人有郁ge,,但少囉)
唉...失敗><
緊住搭車返黎ge時候
我同我隔離個個都訓左
差唔多到ge時候我就醒啦
返到離即刻沖涼
天日總要返學校....
星期一開始又測驗啦~
嗚嗚......T^T
分類: 未分類 |