|
     
|
 
TODAY IS::: 2006 年 7 月 5 日 星期三

 
|
|
 
2006/7/5*
今日放左學去左A魚屋企"岩岩睇人地D日記*XANGA..見到D野..如果D人吾係咁厚面皮既咁咪拍手..摺埋啦FUCK U"好在某某人同我講左JACK"THZ啦=0=
EUGUEN:::祝我永遠失戀*
你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
我每日這樣對著空氣在說話
排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
有誰能引導我 我疑團太多
先假設壞結果或者可狠狠教我 談戀愛的基礎
*如若我太婉轉 祝我永遠失戀
要講要襯今天 不過 無謂再不過
就算失手總好於繼續暗戀
如若我怕驚險 祝我永遠失戀
以詛咒作起點 迫我 勇敢作戰
衝了先再算 亦至少醫好我弱點*
你與我看套戲吧 你與我跳過舞吧
我每日這樣對著空氣在說話
排演這麼多會更動人嗎 怎麼說至像情話
好時辰不太多 一猶豫就過
想多了就畏縮問怎麼可鞭策我 危急都夠精彩
Repert*
愛情來臨了沒有 要求才會有
既明暸愛侶難求 別再太過害羞
世界每件事情 不出得到手
好好享受苦苦忍受命運縱掌握我手
疑幻得跟它會走
如若我太婉轉 祝我永遠失戀
要講要襯今天 不過 無謂再不過
就算失手總好於繼續暗戀
如若我怕驚險 祝我永遠失戀
以詛咒作起點 迫我 勇敢作戰
衝了先再算
亦至少醫好我弱點 減少那弱點
不想 永遠在遠 長跟你差一點
來為你離別致哀下半旗--] |
|
THE END=]]*
|
|
POST-TIME:::2006-07-05 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
 
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 98 | »
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|