<長跑的我---嘉芙>
VVKaFuXX
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1673
VVKaFuXX
暱稱: <長跑的我----嘉芙>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
February 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
最新文章
•
冇得練跑
•
7月份生日會
•
3Teen團
•
running
•
悶 悶 悶
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 07 月 (8)
•
2008 年 06 月 (6)
•
2008 年 05 月 (12)
•
2008 年 04 月 (4)
•
2008 年 03 月 (11)
•
2008 年 07 月 (8)
•
2008 年 06 月 (6)
•
2008 年 05 月 (12)
•
2008 年 04 月 (4)
•
2008 年 03 月 (11)
日誌訂閱
•
VVKaFuXX
[
訂閱此日誌
]
好友名單
yintsui1027
likeshirley
SONia_923
YIN1231
sun_baby
kaka71322
iamkakaleung
WIND113
love4P
catsyanyan
kathleenwing
CHINGLOVEYOU
顯示全部(25)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 63
今日人氣: 1
累積人氣: 1673
2008 年 7 月 24 日 星期四 酷熱
悶 悶 悶
分類:
未分類
今日打波
6:45起身
7:00去天瑞体育館
9:00去左m記
之後返屋企 打機
玩 玩 玩
玩完冇咩野做
好悶呀! 好熱呀!
發表時間:2008-07-24 12:35 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 VVKaFuXX 的日誌
)
yintsui1027
於 2008-07-25 01:15 PM 發表:
原來kafu刀打機^0^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔係呀!其實我好悶先打架炸!
Posted at 2008-07-28 12:22 PM [
編輯
] [
刪除
]
佳 於 2008-07-25 01:22 AM 發表:
好羨慕妳有波打呀!!
我依家日日手癢癢…
無得打個種感覺真係唔多好呢!嘻嘻…
妳打咩波呀﹖
最近天氣又熱又焗,小心中暑呀!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我會小心啲架啦
我唔會中暑既
知唔知點解呢?
因為有冷氣架。
Posted at 2008-07-28 12:26 PM [
編輯
] [
刪除
]
bEBe5134
於 2008-07-24 07:46 PM 發表:
c0mm3nt`
最尾大紅色果兩句有同感xD'
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
Ha Ha
真係好熱呀!
Posted at 2008-07-28 12:24 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 VVKaFuXX 的日誌
]