<長跑的我---嘉芙>
VVKaFuXX
暱稱: <長跑的我----嘉芙>
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
冇得練跑
7月份生日會
3Teen團
running
悶 悶 悶
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 63
今日人氣: 9
累積人氣: 1669
2008 年 7 月 24 日  星期四   酷熱


悶 悶 悶 愉快 分類: 未分類

今日打波
6:45起身
7:00去天瑞体育館

9:00去左m記

之後返屋企     打機
    玩    玩    玩 

玩完冇咩野做

好悶呀!   好熱呀!






訪客留言 (返回 VVKaFuXX 的日誌)


yintsui1027 於 2008-07-25 01:15 PM 發表:
原來kafu刀打機^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀!其實我好悶先打架炸!
Posted at 2008-07-28 12:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



佳 於 2008-07-25 01:22 AM 發表:
好羨慕妳有波打呀!!
我依家日日手癢癢…
無得打個種感覺真係唔多好呢!嘻嘻…
妳打咩波呀﹖
最近天氣又熱又焗,小心中暑呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會小心啲架啦
我唔會中暑既
知唔知點解呢?
因為有冷氣架。
Posted at 2008-07-28 12:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bEBe5134 於 2008-07-24 07:46 PM 發表:
c0mm3nt`
最尾大紅色果兩句有同感xD'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Ha Ha 
真係好熱呀!
Posted at 2008-07-28 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]