


|
九型人格∼ |
| 2007 年 2 月 27 日 星期二 | ![]() |
今日又要周會 我好眼瞓呀 仲瞓着咗zzz 數學堂擇咗B∼ 仲俾呀sir話我 成日都吾帶齊野 ==我係吾記得咋 放學同米粉一齊罰 係度講笑 笑到肚痛 罰企都可以咁開心^^ 今日終於出糧喇 yaer∼ 大家有冇玩過九型人格呀 九型人格 我係... ANNA第 二 型 : 助 人 型 (Helper) 顧 名 思 義 , 你 很 喜 歡 幫 人 , 而 且 主 動 , 慷 慨 大 方 ! 雖 然 你 對 別 人 的 需 要 很 敏 銳 , 但 卻 很 多 時 忽 略 了 自 己 的 需 要 。 在 你 來 說 , 滿 足 別 人 的 需 要 比 滿 足 自 己 的 需 要 更 重 要 , 所 以 你 很 少 向 人 提 出 請 求 。 這 樣 說 來 , 你 的 自 我 並 不 強 , 很 多 時 要 靠 幫 助 別 人 去 肯 定 自 己 。 九型人格 http://www.uzone21.com/WOT/sdu/enneagram/test.epl 玩下呢個喇∼ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 170 | » |