


|
第1次開日記^^ |
| 2006 年 12 月 7 日 星期四 | ![]() |
hello!!!各位>< 第1次開日記,多多指教呀... 我ge日記係咪好靚∼∼ 今日細路用水淋濕隻狗.我勁嬲 咁凍.隻狗1定好凍 唉.不過最後佢幫我買返口罩 算佢啦∼!下次一定嬲佢! 個日記美美幫我整嫁,5該晒!!!^^ =3=多謝大家睇我既日記,再見! |
| [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | |