


|
加油呀∼∼∼ |
| 2006 年 12 月 8 日 星期五 | ![]() |
今日又上體育堂啦= =我最吾中意上ge堂 不過今日都吾係好多野要做 因為要睇下個模型 唉!!!講起個模型就傷心啦--得23分{so bad} 我地都做咗幾個星期6嫁啦 都係咁bad 可能我冇美術天份啦 放咗學之後 我地班girls〕留低一齊練}打關斗 手倒立& 跳高 我又係冇樣得∼心淡 我真係1個loser 多謝你呀!!!{小魚}教我打關斗 雖然e+我仲係吾係好得 但我會俾心機^^希望遲D得啦 番到屋企就同coffee玩 我仲整咗鷄旦反佢食 佢都幾中意啦 我要養肥佢呀^^ 大家要留言俾我呀!!! |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | » |