


|
今日... |
| 2007 年 2 月 13 日 星期二 | ![]() |
好耐都冇好似 今日咁瞓到11點 先起身 係紅太陽 番咗3個星期工 番10點 9點幾就要起身 wo∼辭咗工吾番喇lu 以後都可以瞓到好晚 果間咁ge鋪 做原野又吾即刻出糧 遲早都要俾嫁喇 又會好似佢咁ge 煩∼∼∼ 係吾係吾想俾??? 今日成日都係屋企 做下工課 仲有幫coffee洗白白 佢好dirty~ 聽日就係情人節lu 不過呢種節日都係冇我份 唯有祝D情人開開心心喇 不過我都有我最愛ge媽咪 親情>愛情 哈哈 大節日裡 願望有伴侶 但在你身邊是誰
讓眼睛關起 我不想再演戲
誤會你有心 日夜苦惱自尋
何解他要等 等不到我
|
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 170 | » |