


|
開心的1天 |
| 2006 年 12 月 22 日 星期五 | ![]() |
今日朝早6點幾起身 超眼瞓∼ 不過1定要起身呀 7點幾就去美美屋企整3文治 整好之後呀斌,呀波,竹林 上黎ling 跟住我同美美番學 番到去就派糖啦 去3禮3誠d女仔 出黎派糖 我地又派糖 派咗好多 番到班房又派俾d同學 冇晒lu 本來要比果d都冇得比 好sorry呀 仲有我派錯咗小魚果份俾人地 咁都錯 笨∼∼∼ sor呀 小魚 歌唱比賽好好睇呀 彈琴果個勁型 我都好想識彈琴>< 跟住玩遊戲 好快out咗 預咗啦 抽獎抽到個咕x(吾識打個字) 小魚同我換咗只pool 多謝晒呀 我中意公仔多d 今天的party都好開心呀 放學 小魚黎咗我屋企 我又整白汁∼粉佢食 我整得都ok喇 食原就1齊幫coffee沖涼 coffee都仲係咁吾中意沖涼 晚餐打邊廬 好豐富 好飽呀∼ 今日好開心呀 聽日開始吾係屋企lu coffee你要乖乖呀 聖誕快樂呀 朋友仔*
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 170 | » |