


|
2007-04-26 |
| 2007 年 4 月 26 日 星期四 | ![]() |
今日竟然吾記得 帶化學工作紙 又要B喇 miz潘仲係咁係度罵 煩呀~
今日又有兩堂空堂 關sir今日冇番^^v 琴日仲見佢鬼咁精神 佢出ge卷咁難 搞到咁多人吾合格 我諗佢吾敢番lu∼ 嘻嘻
放學就留堂 琴日先同米粉 講起好耐冇留堂 點知今日就B喇 都好留低做功課 吾洗番屋企做*v* 放咗學就去 買朱古力n雪糕食 好味∼
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 170 | » |