


|
細佬好勁呀∼ |
| 2007 年 3 月 17 日 星期六 | ![]() |
今日吾洗番學 本原諗住可以瞓晚D 不過8點幾 呀爺就叫我去飲茶 去到茶樓都冇咩好食 食原就同呀媽 呀妹 上山頂 聖心今日運動曰 我地去睇細佬比賽 細佬好勁 跑得好快呀 攞咗2金1銀 好叻仔呀} 我就同佢相反lu pe成日都吾pass 好在佢吾似我 哈哈∼ |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 170 | » |