halo ... 今日好悶牙.=.=" 都成日系屋企
悶到死,,,又唔知做咩好Wo ,, 打電話比牙肥峰 ”
叫佢落去葵FoNg打機又唔落,,,唉!!!搞到成日系
屋企對著部腦唔知玩咩好!!!! 悶..悶..
悶..悶 >3<''
halo ...肥峰... 開心.開心^^" 多d去你個個呀~ okok!!!