〝ChRiS LoVe 穎 〞 、”->...1314<-
>3<"
VaNeSsA07
暱稱: VaNeSsA ^^
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-08-24
2006-08-22
系大陸
冇野做牙!!!!
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
☆對你的愛?只能藏在...
SHaRoN ﹍希+之...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


冇野做牙!!!! 感動 分類: 未分類

  halo  ...   今日好悶牙.=.=" 成日系屋

悶到死,,,又唔知做咩好Wo ,,  打電話比牙肥峰 ”  

叫佢落去葵FoNg打機又唔落,,,唉!!!搞到成日系

屋企對著部腦唔知玩咩好!!!! 悶..悶..

悶..悶  >3<''

 






訪客留言 (返回 VaNeSsA07 的日誌)


kai yan 於 2006-08-20 05:54 PM 發表:
hi....
我黎左啦*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo ->kai yan<-.....  講多d野〞〞〞一定有野講既你!!!!  ^^
Posted at 2006-08-21 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hateping 於 2006-08-19 05:06 PM 發表:
泥左啦XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  HaLo  PiNkY .........   多d上黎留言牙...
Posted at 2006-08-21 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



希*Sharon 於 2006-08-19 04:34 PM 發表:
HI*....
上左黎啦...
第一次黎....開心嗎...
要打多D日記呀...
下次黎過..bibi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HaLo  ShArOn  ....  好開心牙........  你要多d黎牙 ^^
Posted at 2006-08-19 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai yan 於 2006-08-19 03:24 PM 發表:
HI....
唔知講咩好!!
好悶呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo .....  講多d野〞〞〞
Posted at 2006-08-19 03:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l!ng` 於 2006-08-19 11:50 AM 發表:
唔覆人?-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo......sorry   牙 LiNg 〞 下次你黎我第一時間覆你 La^^ 下次再上黎留言!!!!!
Posted at 2006-08-19 02:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l!ng` 於 2006-08-13 07:37 PM 發表:
好耐冇見:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系牙,,, 多上黎呢度傾計La !!  ^^
 
Posted at 2006-08-19 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gn03199666 於 2006-08-12 09:11 PM 發表:
我係呀達呀~哈囉黎左啦多d上我個日記呀>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  halo ...!!!  你個日記牙??? oK La......你都要多d上我個日記 ^^
Posted at 2006-08-19 02:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥仔峰 於 2006-08-12 07:57 PM 發表:
我黎啦~開心呀嗎~
多d去我個個呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo ...肥峰...   開心.開心^^"  多d去你個個呀~ okok!!!

Posted at 2006-08-19 02:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KITKAT 於 2006-08-12 05:15 PM 發表:
嗨耶..留左言啦..=3="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo......你都要多d上我個日記 ^^
 
Posted at 2006-08-19 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



+*﹏傻兒°★ 於 2006-08-12 03:38 PM 發表:
halo*
我黎左喇.....開唔開心呀*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 halo  兒......  開心呀 ^^.. ......你都要多d上我個日記牙 ^^
Posted at 2006-08-19 02:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]