今日係家長日呀 我唔洗返去見老師 幾好....... 我呀媽係最早見嗰個*8:30"太早了 ****me9:00起咗身**** 立刻打比mum 因為我好驚今之又係1字頭(3位數嗰種) so that好緊張 但好采,我今次有進步呀(進了33名) 上次考100........... but操行&勤學只得B.......... 算算算...我都唔算勤力,又唔係特別乖 不過**B+就差唔多........