今日好多功課做牙
身為化學科長GE我...
一定要做好D戈份化學報告 GA MA~係咪?!
5可以衰比D人睇GA.....
WOO~聽日TEST LIT NA~
呵呵~比心機温習牙!!!!
[[F2R....Add Oil]]