又係陽光譜照的一天  |
|
今日開學laa......返到去就企係度聽足半粒鐘....陽光仲成日探我地班......熱......返到課室...我異常地同ar sir講[[ar sir 我想做化學科科長]]....HE'主動加分!!!!!放學AR SIR 仲話我係最乖.....呵呵呵呵......唉...仲有兩本書未買.....
2008-09-01 12:12 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 129 | »
|
|