woO~~返學luu...  |
|
HEHE'感快又要返學laa....我好開心牙!?....講返今日....今日又自己去學結他....唉...戈個tiffany返咗大陸...搞到我要自己去學....but今日我學咗一首歌...hoho...星期日又會學多一首......bu過5係好識.....今日做咗功課luu~~做剩少少....所以要add oil....add oil add oil add oil add oil add oil....
2008-08-29 06:24 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 129 | »
|
|