2008-05-17  |
|
今日冇野講,,,,,
都係講返yesterday la
琴日本來想帶份禮物比wing的
可是....因就黎遲到的原因
所以冇帶''''sorry 牙→late左成個禮拜
下午--返到學校時遇到佢 hoho
跟住因為上次跑慢左1秒←6'31"
正好要跑多次
bu.......
差幾秒...hoho下次跑過
個個都話我好慘[次次都係]
最後還是happy地玩籃球~~~五球中左四球
超高興的
最後講聲byebye
2008-05-17 11:45 AM |
|
|
♥H.S.M
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | »
|
|