*V* + = = + T^T

 

琴晚.又失眠.= =

比日我抖下得唔得.?

今日.

原來琴日校錯鬧中.我諗住6點9起身.點知校左6點09分.= =

6點9起身.很好.我今日好準時咁彈起身.

因為本人驚今日中文會默書.戈篇課文我淨係識第1段同第2段的頭1句.=v=

驚驚牙~所以都係nana臨溫識佢.但我知以我咁ge速度係根本冇可能咁快溫識的.!XD

之後提早返學.今天沒有遲到.!

收功課的時候.

救命呀.雖然1課3練係用返上1年戈本.但係你地都唔洗唔改學號唔改班別sin得ga.

搞到我要逐本逐本比返你地.=口=

跟住略略咁講下上某d堂.;

lit. 我見陳雪梨(sally)著住件有星星的外套.我就話[佢慶祝10.1國慶牙.?]

     大忙人聽到之後笑得超大聲,.做老師真慘.XD

陳雪梨的解釋::sally.中文譯音似雪梨.至於陳.因為佢嘟嘴極似陳車車.所以姓陳.

其實個名都幾無奈.因為係我同阮B上堂無聊改的,XD

晏就.

writing..;無奈lor.做唔晒個test.霍金戈篇Comprehension唔知上年幾時出過.戈時又係搞到我唔夠時間做.

              我做左Comprehension..後面戈版冇做過.第3版填得幾個答案.第3版係我最識做ge題目lor.

              妖.超想打人.搞到我交左卷之後又笑又流眼淚.次次1激動就係咁.= =

小息..落1樓交1課3練.

         tiffany又講返英文test戈d野.又激動多次.                 今次係真的喊.

         我見到mok'sa了.!XD

跟住督課堂.派左餘暇張通知.自律組培訓.籃球班...就係冇左[樂隊培訓]<ja係管樂.

我唔可以冇左管樂.餘暇我冇報任何野.你點可以唔寫管樂落張紙度.?XD

跟住同呀XX去搵陳車車加返管樂落去.得左.~*V*

跟住再上管樂室.

對不起.比我練多1陣.=V=  

跟住.sad的1天.! t^t        

THE water is WidE.!  

本人solo的那首歌

http://www.youtube.com/watch?v=E5sbqf2n6Dk

bad and sad day.!

比呀豬估中.

我真係中2左你.

好耐冇見你

真係好掛住你.

每次放學都留意人群入面有冇你.

點知停課戈日真係見到你ovo. 

2009-09-28 10:18 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區