琴晚.又失眠.= =
比日我抖下得唔得.?
今日.
原來琴日校錯鬧中.我諗住6點9起身.點知校左6點09分.= =
6點9起身.很好.我今日好準時咁彈起身.
因為本人驚今日中文會默書.戈篇課文我淨係識第1段同第2段的頭1句.=v=
驚驚牙~所以都係nana臨溫識佢.但我知以我咁ge速度係根本冇可能咁快溫識的.!XD
之後提早返學.今天沒有遲到.!
收功課的時候.
救命呀.雖然1課3練係用返上1年戈本.但係你地都唔洗唔改學號唔改班別sin得ga.
搞到我要逐本逐本比返你地.=口=
跟住略略咁講下上某d堂.;
lit. 我見陳雪梨(sally)著住件有星星的外套.我就話[佢慶祝10.1國慶牙.?]
大忙人聽到之後笑得超大聲,.做老師真慘.XD
陳雪梨的解釋::sally.中文譯音似雪梨.至於陳.因為佢嘟嘴極似陳車車.所以姓陳.
其實個名都幾無奈.因為係我同阮B上堂無聊改的,XD
晏就.
writing..;無奈lor.做唔晒個test.霍金戈篇Comprehension唔知上年幾時出過.戈時又係搞到我唔夠時間做.
我做左Comprehension..後面戈版冇做過.第3版填得幾個答案.第3版係我最識做ge題目lor.
妖.超想打人.搞到我交左卷之後又笑又流眼淚.次次1激動就係咁.= =
小息..落1樓交1課3練.
tiffany又講返英文test戈d野.又激動多次. 今次係真的喊.
我見到mok'sa了.!XD
跟住督課堂.派左餘暇張通知.自律組培訓.籃球班...就係冇左[樂隊培訓]<ja係管樂.
我唔可以冇左管樂.餘暇我冇報任何野.你點可以唔寫管樂落張紙度.?XD
跟住同呀XX去搵陳車車加返管樂落去.得左.~*V*
跟住再上管樂室.
對不起.比我練多1陣.=V=
跟住.sad的1天.! t^t
THE water is WidE.!
本人solo的那首歌
http://www.youtube.com/watch?v=E5sbqf2n6Dk
bad and sad day.!
比呀豬估中.
我真係中2左你.
好耐冇見你
真係好掛住你.
每次放學都留意人群入面有冇你.
點知停課戈日真係見到你ovo.