失敗的1個中秋. 傷心

 

今日係本人第1次獨奏的日子.
朝早11點同牙豬去走場.個頭搞到我好火= =
行行下..我地正前面上空竟然有水灑落黎.=口=
跟住去到之後等左好耐sin到我地練.本人練左2次.
之後1行9人去OK食野.好慘.要淪落街頭.= =
食完返去.部[電梯]好好玩.1個晏就塔左6次來回.= =
差唔多3點.有好多年輕的觀眾到左.
haha.Edith.好耐冇見你na.今日你黎睇我表演真係好開心.
*V*.把聲仲係咁.
跟住開始.牙豬打頭陣.
由於本人係第23個.屬於下半場.所以坐係度同joan1齊睇.
睇睇下見到miz黎左.就拎埋支落去練下.
上返去sin知另外1支圓號因為冇黎走場而cut左佢.
=口=.咁咪ja係今日淨返我吹圓號.
之後到我出場.前半段好好.到左停7小節戈度.停戈時我d拍子數到亂晒.=口=
我戈時已經知道大獲= =..諗住聽鋼琴入.
點知我唔敢入.=口=.

陳嘉億真係已經彈得好大聲.而我都知道係邊度入.只係驚入錯.
真係...
唉.之後1直入唔返.唯有係最尾長聲部分入.
點知.我又唔夠拍停左.=口=
成首歌有1大節冇吹到.
走戈時成塊面都係失敗ge樣.
牙龍仲要講[佢1出黎.好多手機影住佢.好大壓力]
行到樓梯位戈度.我唔知i左係邊個喊.
喊得超勁.之後比牙豬拉返去後面.
個個都話[唔好咁啦.我成日都吹錯ga na.你開頭吹得幾好呀]
余波1直同我講[第1次失敗的道理]
其實.我明你地講乜.我淨係想發洩下.
跟住1直喊下停下.直到成個show完左.-口-.好似喊得耐左d
到所有人出去影相.
鍾世豪話.[我都同你數晒拍子.你都入唔到]<你幾時變到咁衰格ga.?!
唔知乜水又話[都叫你唔好叫咁多fd黎ga na]-口-.你有叫咩.
聽完我又喊返= =
之後喊住咁沖出去影相.
影完牙龍又話[陳嘉瑜你洗唔洗吹多次牙?]
個個即刻話好同拍手.T^T
牙sir你玩我咩.= =
雖然我好想吹多次.但係我1路搖頭1路喊.
據mok'sa說.戈時連鏡平的師兄都話我可憐.- -'
唉...
之後同jill.wing.紅豆去睇下拎得d書未.
再同jill去禮記join返佢地<(佢地指好多人.包括mok'sa.牙豬.annie.hody.dade.ceci)
食完之後本身要同wing去買袋.
但係冇心情.拋棄左紅豆同wing.
對唔住.就讓我1日咁多.=v=
同jill行到去東望洋個轉彎位度傾計.
傾傾下又見返edith.原來教佢小提琴ge miz正是教我鋼琴的那位.=口=
佢走左之後傾多陣就返屋企.
以後.唔好再係我面前提起佢.!!
返到屋企冇人..跟住係度狂練琴.因為我唔想再諗今日失敗戈d野.t^t
錄左我表演戈段ge人.可唔可以send返比我.?
我又點會接受到.1場咁失敗ge演出.= =
由1開始吹.d人就覺得我入唔返.令我冇信心入.=^=

2009-10-03 07:58 PM
 ♥H.S.M


Vanessa_711
暱稱: Chan ka U:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區