今日零晨5點幾..
我見到對面公廠....嚇.
有人好似係度做法事.=口-.
開頭係聽到d....道教音樂..
當時.我又諗起嫲嫲.......T^T.
成間屋得我1個聽到.mami.daddy.家姐.細佬.全部訓晒.
戈時仲以為自己聽錯.點知係房度望出去.wa,,,,,,,Q﹏Q
自己1個.好驚.閂晒房D窗同窗簾.都仲係聽到.=口0.
唯有用耳機聽歌.1路聽1路諗起如果有個人係身邊幾好~當然係你啦~XD
從此.我唔中2聽到道教音樂的任何樂器.!
點知.晏就屋企樓下又有D類似巡遊似的活動經過.又有人係度吹戈D樂器.0﹏-.
之後.同呀豬.食屎以及color去青交唱歌=v=.
其實我只是去問呀龍野~*V*.
今日成日帶住口罩.
仲著左某1條褲.令佢地驚訝=口-.食屎仲要影我條褲.話PO上facebbok -,-
完.=V=.