秋之BB焦之敏感.=口-|||  |
|
琴日的秋之BB焦.我唔知食左D乜.搞到我敏感.
今朝發現上半身敏感情況好嚴重.所以mami同我去山頂睇醫生=V=.
12點幾去到掛號.mami覺得我曬緊佢d時間.同個女去睇醫生都叫曬時間.?=︿=
等到點幾到我~
醫生話打支針.[哈哈.打支針應該唔怕太痛掛~]<當時我天真的想法.*V*
幫我打ge係1個疑似在實習中的護士.
打第1次插唔岩位.所以蚊出少少再插返入去.之後又唔岩.再蚊少少又插返.重複左3次=口-.
係佢又蚊又插的過程中.我望著我媽.我媽的表情係[O﹏O].
之後個護士講左句[D血管收縮左好難插].講完之後佢成支針蚊出黎.
佢又搵個第2個位打.點知都係唔岩位.=口=|||
我的手不是給你練習的橙.隻手係有神經.會痛ga.!!
佢再成支蚊出黎.叫左個[高級護士]幫我打.我戈時已經痛到以後唔想再BB焦.t^t
haha.個高級護士1插就插岩.
但係我2隻手有3個口針.= =.
個醫生仲話以後最好唔再食蝦.魚蛋之類戈d.-口=.
唉.1次bb焦.可以搞到我咁= =
返到屋企.家姐細佬食牛河.而我只可以食米粉.-,-
哈哈.食完藥果然有睡意.依家好想訓教.=V=.
希望星期2可以好返.-V-.
<明明係1支針.但係就插左3個針口.= =|||
2009-10-25 03:53 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 129 | »
|
|