wa,今日返學.
晏就.
Reading,又整個Comprehension.都唔知係咪中3程度ge.好多字唔識.又唔夠時間.= =
化學.haha.新黎戈個劉伯講d野好可愛.*V*.雖然佢狂曬自己有幾叻.但係佢教得幾好.
佢成堂冇講過書.淨係講自己D威水史.XD.但係我好想入佢搞戈個餘暇活動-V-
小息.互相按摩.酸死呀富了.XD.按左陣走左過去問tiffany入唔入劉伯戈個餘暇.點知同柔道撞時間.冇緣了tiffany~=v=
同佢走過去搵新抱同雞胸wing.=口-.掛名新抱臨響中mei到我隻手麻痺.真係好痛= =.雞胸wing仲嬲=口-.
跟住普通話口測.哈哈哈.王珺讀戈d有鼻音ge字.XDXDXD.但係佢真係好有料 .3.
督課.係2樓見到雞胸wing.我咩住個書包追到佢去1樓.圍住1樓跑左個圈.雞胸wing痴線ga.唔追佢啦-,-
跟住上管樂吹野.哈哈.=v=.首歌很好吹.
5點放學落去課室搵肥安.
之後同呀富.豬仔.肥安.皮皮去買泡泡.哈哈哈.因為我同肥安諗住秋季旅行玩吹泡泡.
無奈lor.5個人係筷子基行左1個中.去過10間舖.冇間有細細個玩開戈種.
最後肥安係學海強迫自己買左支唔岩心水的.但我就買唔落手.淨係買左吹支膠波的*V*
跟住返屋企.=V=.
嚇.今日電腦堂.波波同肥安話我同肥安家姐1模1樣野.
wa.之前就話好似.依家仲話1模1樣= =.
上年Celsa仲要認錯我係肥安家姐.正面都可以認錯.我寫個服字.!XD