今日返學了.<廢話.
冇心情盪裙.所以著運動服.
普通話.又睇小花.我覺得太過著重講佢地D可憐事.不過又真係幾感人.-V-
Lit..又話唔測驗住.=v=.第2次延遲..不過...*V*...
電腦.我要用功了.noel不要煩我.你唔係想我贏佢咩.?..-v-
小息.各位同學.化學1定要6人1組.!唔夠人點解要搵我依個科長.??!...搵同學才對ma.
reading.頭上的燈有支光管狂閃..=口-.ao霞嚇人ge..講埋晒d咁ge野.你唔係唔知f1戈次我驚到x..ga na.= =
係咁[巧]住阮b~....[1閃1閃小星星.1顆1顆亮晶晶...]我地1路驚1路唱.~XD
物理.做筆記先生...你講緊咩牙.你講普通話又卷.英文又卷.仲要1陣英1陣中.不如唔好講.你唔好唔記得依科係要理解的.= =..
本來諗住佢黎到有返D正氣..點知連佢講野都冇聲冇氣咁..=口-.發生咩事了.?真係有[野]係我同阮b後面.?驚~
中午放學...tiffany..haha.我好感動.
之後去了大家樂食lunch..唔..............
食完返到學校..Asuck..如果我唔係捉實度牆..我已經飛左落街lor= =..我個Asuck靚唔靚牙.?!XD..
雞胸wing唔好咁.*v*..我好關心同明白你的.諗諗下.我同你已經足足做左6年好朋友.=v=
上堂.writing.今堂佢冇再唱歌..但係我真係極o mouth=O=.賓賓老師..我比個[GOOD]你.!*V*
生物.唉.我係度自己安慰自己..?
小息.=V=.Kimmy.我搵佢,你冇著數ga wor.
但係..我都唔知.[妳]講得好岩.點解我d成績可以跌得咁緊要.我依家唔想再多諗其他野.我要搞返好d成績sin.
豬仔.你地有叫我咩?,.
代數...我也是覺得有點無奈.
督課.超專心做數學.做做下.mok'sa同chan來了. =口-.你做乜自己飛出去?佢地係搵我唔係搵你.有夠無奈的.
放學.去中1敬搵mok'sa同學.李sir同佢地班d人係度講某老師與佢地之間的[愁恨].我又坐度聽.
李sir講得岩.我真係好勁.莫美欣同寶寶都覺~XD.所以千奇唔好得罪我,-V-
之後..係門口見到余波.唔.我明ge.*V*
跟住陪完佢去好世界搵人.就同lee個莫美欣同學去筷子基買野.
1直講.講左好多野.我都唔明.我地日日都係咁講.點解仲係有咁多野講.?XD
看到我姐了.!
買完係comebuy又見到我姐.
之後返屋企.奇跡呀.~我同我家姐唔到6點半返到屋企=v=.
今日咩事了.咁早回家.當然我係想做好功課啦.但我姐.為何呢.?!
始終都係個迷.
今日完.明天[誇欄]測驗..各位要奸爸爹.=v=.我也要.
點解今日我入返中1敬課室冇乜記憶ge?連李sir.我都覺得好陌生.依2年d回憶去晒邊呀?
記憶.i need you.