肥牛呀肥牛~XD  |
|
琴晚去了表弟的生日會.
我感受到純真的感情. ~V~
---------------------------------------
今日管樂團慶.咁就1年.-3-
12點係3角花園等齊人後1齊行去黑沙環東昇.wa.d人真係早.= =
跟住.上左去冇人坐戈間[房]..
岩岩開左燈...坐定左.突然.有人大嗌後跑開.我唔知咩事.但跟住大嗌跑開.
經過1番了解後.原來係有老鼠-口-.
之後叫野食.我地前面戈2枱1次叫20碟肥牛.但每次上得2碟...無奈lor.
d春卷,炸雞翼又係咁.
d野飲仲衰.1支都冇.我地變晒非洲兒童.阿田同肥肥慘到食冰.-V-.
唉唉唉.同阮B 1齊食包尤魚絲..我食左1條之後成包倒左落地下..o曬.我依家包尤魚絲都買唔起...t^t
食完散BAND.
同余波.呀翟,3個長笛.企鵝.呀豬去來來散步.
戈3個長笛只係咁岩撞到.急死呀豬啦~XDXD
之後同翟返屋企.
哈哈.我抽左8次個facebook...終於抽中你.ovo.
連呀龍.甘sir同表弟都抽埋出黎......*V*
間接的示愛....-v-.我明白明白戈個道理.
我今天知不應該
facebook中跟你示愛.
選自吳雨霏的<<逼得太緊>> *V*.
黃曉彤.妳令到我咁大個人.第1次間接示愛呀~XD
2009-11-02 05:30 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 129 | »
|
|