eat banana啦~  |
|
世界很大,愛情開始有了想像
1切只是想像.
我最愛想像了.
2009.11月5.終止image .
陳嘉瑜呀.
以後要努力讀書呀.
唔好再遲到.欠功課啦./_\
今日晏就又遲.唉.學校越來越早閂門ge.
我叫papaya.木瓜XD
說得出做得到.!
eat banana啦<近來經常說的話.
明天做自治.我要鼓起勇氣.鬧人呀.!
我是組長.但我學我媽媽話齋.我,可以惡,但衰在心軟-,-
2009-11-05 08:16 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 129 | »
|
|