今日.
晏就體育堂重測立卧撐.
做到隻腳軟晒.31下.比上次多1下.威比陳車車睇.-V-.你依家知我冇出貓啦~XD
其他人唔知咩事.大多數都30下.都唔知佢有冇比少時間 /_\
小息玩麻英捉雞仔.比人捉左4次=口-|||
放學.交電腦[手工]..我地組整左D咩出黎.?..就係用火牛整左個類似手袋的物體.笑爆嘴=3=
跟住就同符丁丁,Asuck去琴行買條小提琴弦.(因丁丁小朋友扭斷左條弦XD)
個呀叔幫佢整戈時.成部小提琴車埋我隻眼度.wa..叔叔眼界好準wor.車得咁正ge.?
據說係因為丁丁見到佢車埋黎就閃開.受害人就變左我~XD.隻眼會唔會變左咁呢?[=VO]
跟住拉佢地去通利買SLIDE GREASE.慘呀.31蚊 \口/
希望可以用到1年=V=.<太大想頭.xd
之後再去閱書房.原來Asuck好恐怖ga~*V*.
丁丁買完價值95元的精美禮品後,
我陪佢地塔巴士就自行回家.
回家後.2碗透心涼的媽媽牌木瓜糖水.*V*
一直忘了說 我有多感動.~ 今天又遇見你啦~*V*.