BB焦.  |
|
今日晏就上完體育之後.
練自律組宣誓.
練完岩岩好響中放學.
跟住上左管樂室.
快速練左1陣就返課室汁書包.
汁完同符丁丁and其他c班的人去買佢地組bb焦的野食-v-.
其中係新苗門口.
有1名大叔問我[你幾多歲,?].
我話.[你估下.]
大叔話[16.]
我大笑.說[我只有14=v=]
大叔說.[哇.你咁高ge.高其他人成個頭.]
心中超級無奈= =|||.
大叔.我唔識你ga wor.你仲可以走過黎問我幾歲.仲要話人地高.-,-
之後去左台山街市.很好呀.但係點解要問.[1斤有幾條茄瓜?]=口-.
買完上蕉家.-v-.我不是白痴.
7點幾返屋企.
之後問雞胸wing借讀卡器.(我家的讀卡器壞了.-,-)
樓上樓下真係方便
哈哈.還完比佢之後坐左係佢屋企睇[宮心計.].仲1路睇佢手機中的自拍.
佢仲有影片10連拍lor.笑到我碌地.~*V*.
睇完返屋企.=V=.
明天的秋季旅行.期望不要下雨.@V@~
依家D F1可以咁lor.我要拿出組長的威嚴.?
2009-10-23 10:44 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 129 | »
|
|